I en virksomhed med flere kontorer og mange ansatte, er det fantastisk at have en som Malene Jørgensen, der hjælper med at skabe overblik, tager sig af praktiske opgaver og bare gør dagligdagen nemmere for sine kollegaer.
Til daglig sidder Malene på vores kontor i Maribo og kaster sig gladelig ud i alle slags opgaver med åbent sind, uanset om der skal koordineres mødelokaler til seminarer eller planlægges interne markedsføringsindsatser. (Og så brygger hun skam også en god kop kaffe!).
I begyndelsen kom Malene til Aage Maagensen, fordi hun befandt sig i en situation, hvor hun havde brug for at komme tilbage på arbejdsmarkedet med en stille og rolig opstart.
Hos Aage Maagensen gør vi, hvad vi kan for at skabe en arbejdsplads, hvor der er plads til alle. Vi begyndte derfor et samarbejde med Malene over et par måneder, hvor vi brugte tiden på at lære hinanden at kende og finde ud af, hvor hun kunne byde ind og hvilke opgaver, hun var tryg med.
I dag er vi glade for at Malenes ansættelse er blevet forlænget til juli 2023.