Bogføringsassistance

På dit skrivebord ligger der afsluttede opgaver som skal faktureres, udgiftsbilag der skal betales og løn der skal indberettes  - samtidig er der en massse kundeopgaver som venter på at du går igang ...

Vi ved hvad du har mest lyst til at bruge din tid på - nemlig at servicere dine kunder. Derfor har vi den perfekte løsning for dig.

Hos Aage Maagensen kan du købe timer hos vores erhvervsservice-medarbejdere ud fra dit behov. Vi kender udfordringerne med det daglige bogholderi og har mange års erfaring med løsning af alle bogholderi- og administrative opgaver, som f.eks.:

  • Løbende bogføring og afstemning af balance
  • Betaling af kreditorer
  • Udarbejdelse af salgsfakturaer
  • Indberetning af moms, skat og afgifter til offentlige myndigheder
  • Udarbejdelse af periodebalancer/perioderegnskaber

Udgangspunktet er at vi klarer administrationen så du kan fokusere på at drive din virksomhed. Vi arbejder med alle bogføringsprogrammer, og tilbyder løsning af opgaver såvel hos dig eller på et af vores kontorer.

Hvis du vil høre mere om vores erhvervservice så er du velkommen til at kontakte os.

Kontaktpersoner
Thomas Henckel
Statsautoriseret revisor, Direktør
+45 54 79 11 31
Tina Ørum Hansen
Statsautoriseret revisor
+45 54 79 11 23
Mogens Rasmussen
Revisor, cand.merc.aud
+45 54 79 11 29